Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Вярно е, че малките свещи оказват по-малко влияние на работата на мотора, но не забравяй, че само на цилиндри 1 и 2 големите свещи са под бобините. Големите свещи на 3 - ти и 4 - ти ц. са вляво от бобините и се палят от малките лули.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Това не го знаех, точно лулата на четвърти цилиндър искри най-много. Аз мислех, че централните свещи се намират под бобината на всички цилиндри. Мотора е CF2.

      Comment


      • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
        Това не го знаех, точно лулата на четвърти цилиндър искри най-много. Аз мислех, че централните свещи се намират под бобината на всички цилиндри. Мотора е CF2.
        Без значение дали е CF2 или CF3, свещите на всички цилиндри са разположени - голямата откъм ангренажа и малката вдясно от нея.

        Най вероятно поради искренето на лулата моторът ти работи с прекъсване.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Колеги искам да попитам, мога ли сам да сменя маншон на вътрешното каре, дали е сложна процедурата?
          Alfa 166jtd,1999

          Comment


          • Както и друг път сме коментирали,няма особен ефект от ремап на бензинов атмосферен двигател,но на мен главата не ме слуша и се чудя дали да не направя на моята кола,като естествено ще се прави във форумен сервиз който се е доказал,но има ли въобще смисъл,още повече че моята кола е с ГИ?

            Comment


            • Днес си взех колата от сервиза, сменили са ми късите кабели под две бобини, обаче проблемните лули на 3 и 4 цилиндър са ги оставили светещи. Възможно ли е да преместя кабелите на малките свещи от 1 и 2 цилиндър (които са здрави) на мястото на проблемните на 3 и 4 цилиндър?

              Comment


              • Да, възможно е. Това е добра идея.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Сега като отворих видях, че и четирите бобини са пукнати... Лудница.

                  Comment


                  • Пукнатините да не те притесняват. Залей ги с поксипол за да не прониква влага.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Смених по двойки кабелите и уж със по-читавия пак искри най-много на четвърти цилиндър. На бензин почти не си личи, но на газ искренето се усилва. Вече ме съмнява свещта там да не е наред.

                      Comment


                      • Свали свещите и ги сравни. Ако има много голям луфт една свещ, тенденцията да прехвърля искра през изолираните участъци се увеличава. Можеш да пробваш да размениш свещите.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Явно нещо по веригата има по-голямо съпротивление там и избива. Интересното е, че проблеми имам само докато стрелката мине 50 градуса, на горе работи равномерно и има мощност. Стига до прекъсвач без проблем.

                          Comment


                          • Свещите какви са? Това че след като загрее и на по-високи обороти работи добре означава като да са с по-високо от нормалното топлинно число.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • Големите са някакъв измислен БОШ. Май бяха с един електрод. Точно те искрят най-много, малките на първите цилиндри са ок.

                              Comment


                              • Твърде вероятно проблемите да са не толкова от кабелите, колкото от свещите. Много е вероятно и тези на 1 - ви и 2 - ри ц. да не работят добре и лулите да искрят, но просто не ги виждаш.
                                Помисли за смяна на свещи. Дори да вземеш втора ръка читави NGK иридий, може да се окажат доста по-добре от незнайния Бош.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X